نکات بسیار مهم طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۶
نوشته شده توسط : امین

 ادمین/ فروردین ۲, ۱۳۹۵/ طراحی سایت/ 0 دیدگاه

 طراحی سایت ، امری است که روز به روز در حال پیشرفت و پیچیده شدن است ، این روند باعث می شود که نکات جدیدی در عرصه و این زمینه مطرح گردد که رعایت آن نکات در امر نکات طلایی برای طراحی سایت می باشد. با توجه به این شرایط ، در ادامه مقاله شماره یک ، انواع پیش بینی های طراحی سایت در سال ۲۰۱۶، و در عین حال سه مورد از پیش بینی های مطرح شده را به اختصار برایتان توضیح خواهیم داد. لذا خواهش می کنیم که در امر طراحی سایت همراه ما باشید.

۱- اهمیت فوق العاده طراحی مدولار سایت

نکته ی حائز اهمیت این است که سایت های رسانه ای به طور میانگین  و به صورت نمونه ۱۲ مقاله روزانه منتشر می نمایند. لذا با توجه به این شرایط مطرح شده ، طراحی مدولار در واقع ویترینی است که از تعدد محتوا در طراحی وب سایت در حالی که از آشفتگی بیش از حد وب در سایت جلوگیری می نماید ، به ویژه سایت های رسانه ای، که در آن به صورت ویژه ای آینده این گونه وب سایت ها را بیشتر دیده خواهند شد.

دراین میان ، یک مثال خوب از انتشار عمده که از طراحی مدولار در ساخت سایت و طراحی سایت ، خود بهره می برد همین وب سایت  http://thenextweb.com است.

طراحی مدولار سایت

۲- استفاده از SVG

SVG مخفف تعداد کلمات Scalable Vector Graphics به معنای ظاهر و گرافیک برداری مقیاس پذیر بوده است که در سال ۲۰۱۵ به نسبت قابل توجهی پررنگ تر گردیده است. نکته جالب توجه این جاست که حتی گوگل نیز لوگو خود  نماد وب سایت خود را به کمک گرفتن و را با فایل SVG واضح تر و اندکی کوچک تر طراحی کرده است.در واقع  SVG با قابلیت های مختلف نمایشی گرافیک های برداری که تا حدودی می تواند صرف نظر از مقیاس رزولیشن و شفافیت هر عکس ، هر دستگاهی در آن دیده شوند، در سال ۲۰۱۶ جریان اصلی این نوع طراحی گرافیک در طراحی سایت خواهد شد. لذانکته این جاست که به طور خلاصه می توان گفت که SVG یکی از المان های گرافیک کاربردی برداری طراحی وب سایت بوده و این که این عکس های SVG با زوم کردن، هرگز دچار افت کیفیت نخواهند گردید.

در واقع می بایست توجه داشت که این نوع زبان یا تکنولوژی ایجاد انیمیشن و نیز در کنار آن گرافیک های تعاملی را تسهیل و آسان سازی نموده و اهمیت ویژه این خصوصیت در دنیای مجازی و بصری و مباحث سئو سایت به صورت تدریجی ، رو به افزایش خواهد بود . در حقیقت ، واقعیت این است که امروزه تقریبا هر مرورگری SVG را پشتیبانی می کند و این موضوع خود به خود به کمک بیشتری به تصویب استفاده از آن می نماید.

 

منبع : فیس تری





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: